KLANTENSERVICE 020 - 262 37 61
 Bereikbaar  Meer informatie
 
 
 
 

Maandag t/m vrijdag 9:00 tot 17:00

 
 
 
 
 
 
 
 
4.2/5 op 2860 beoordelingen eKomi
 
 
>
Retourneren en herroepingsrecht

Retourneren en herroepingsrecht

Hulp nodig?
020 262 37 61
 
Koop
vertrouwt!
Veilig betalen
 
Dezelfde dag verzonden
 
Niet goed?
Geld terug!

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u niet tevreden bent over de geleverde producten. Te klein, te groot, niet naar smaak of het feest is al voorbij... Er zijn meerdere redenen waardoor u een product niet wenst te houden. U heeft bij 14 dagen om een retouraanvraag in te dienen via de website. Dan kunt u op uw gemak de producten passen en kijken of deze aan uw wensen voldoen. Nadat u te kennen heeft gegeven dat hij wil herroepen, heeft u vervolgens nog 14 dagen de tijd heeft om het product terug te sturen.

 

Kan ik mijn artikelen retour sturen? 
Ja, u kunt binnen 14 dagen na ontvangst nog uw bestelling aan ons retour sturen, mits het voldoet aan de volgende eisen:
- Het is ongedragen en onbeschadigd (passen mag natuurlijk wel, net als in een normale winkel). Indien u een product beschadigd heeft, kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.
- Indien mogelijk in originele verpakking

Zijn een of meerdere artikelen beschadigd of incompleet aan u bezorgd, neem dan eerst direct contat met ons op via klantenservice@vegaoo.nl of 020 262 3761


Hoe kan ik een retour aanvragen? 
Bij Vegaoo.nl doen wij hier niet moeilijk mee! Wij weten dat er niets vervelender is als het u moeilijk wordt gemaakt om iets retour te sturen. Daarom bieden wij u een gemakkelijke retourprocedure, zodat u zonder vragen het product retour kan sturen. 
U kunt gemakkelijk een of meerdere producten retour melden binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling: 

- Log in op uw klantenaccount en vraag een retour aan door op de link "Artikelen retour sturen" te klikken (Link naar pagina) 
- Selecteer de bestelling die u binnen de afgelopen 14 dagen heeft geplaatst. 
- Selecteer de artikelen die u retour wilt sturen 
- Geef het aantal aan die u retour wilt sturen en de reden van retour zending. 
- Print de retour bon uit, en voeg deze in het pakketje. 
- Nederlandse klanten: Stuur het pakket via PostNL, DPD, UPS, DHL of een andere bezorgdienst naar: Retouren - Vegaoo, Kaagschip 14, 3991 CS, HOUTEN. Retourneren via Kiala is niet mogelijk. 

- Belgische klanten: Stuur het pakket naar: JADEO France - Vegaoo.nl, 15 rue de Santoyon, 38070 Saint Quentin Fallavier

- Opsturen binnen Nederland doet u via PostNL, DHL, DPD, of bij een postkantoor bij u in de buurt. Via Kiala punt is dit helaas niet niet mogelijk. 

Na herroeping heeft u nog 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. 

- Bewaar goed het bonnetje van deze retourzending. Dit is uw bewijs van verzending en heeft u nodig wanneer uw pakket kwijt raakt of vertraging oploopt in de post.

 

Waarom vragen wij een reden van retour zending? 
Wij vragen aan onze klanten een reden voor de retour zendingen zodat wij kunnen zien of het een probleem aan onze kant is geweest of dat het product gewoon niet naar uw wens is. Bijvoorbeeld: als u de reden "Feest is voorbij" aangeeft, weten wij dat het niet aan het product ligt. Dat helpt ons om onze diensten aanu te blijven verbeteren. 

 

Hoe lang duurt het voor dat u uw geld terug krijgt? 

De retour zendingen worden z.s.m. verwerkt door onze medewerkers, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding. Mocht het product 14 dagen na ontbinding niet ontvangen zijn, wachten we met terugboeking totdat het product in ons magazijn aangekomen is, of dat u heeft aangetoond (met bijvoorbeeld een leverbewijs) dat u het product retour heeft gestuurd. 
In ieder geval krijgt u het geld binnen 14 dagen terug geboekt op uw rekening. 

Let op: Als de klant een gedeelte van een bestelling terugstuurt waarover korting was verrekend, storten wij het bedrag van de betreffende producten terug naar ratio.
 

Wie betaalt de retour kosten? 
De retour kosten zijn altijd voor uw eigen rekening. 
In het geval van een fout aan onze kant (defect artikel of kwaliteits probleem), neem dan contact met onze klantenservice op. Wij nemen dan de retour kosten op onze rekening. 


Hoeveel geld krijgt ik terug?
Als u een of meerdere artikelen retour stuurt heeft u recht op uw volledige aankoopbedrag. Stuurt u alle producten uit uw bestelling retour, dan krijgt u ook de verzendkosten van de heenzending vergoed. Wanneer u slechts een deel van de bestelling retourneert, dan worden de verzendkosten voor de heenzending niet terug betaald.

 

Kan ik een artikel ook ruilen?
Ruilen kan bij ons niet. Als een artikel niet aan je eisen voldoet of niet past kunt u het natuurlijk wel altijd terug sturen. Wij vergoeden dan het betreffende artikel en vragen u een nieuwe bestelling te plaatsen. Stuurt u de gehele bestelling terug, dan krijgt u ook de eerder betaalde verzendkosten (van ons naar u) vergoed. Echter, de retourkosten zijn voor de klant zelf.

Modelformulier voor herroeping
U kunt dit formulier gebruiken als u de overeenkomst wilt herroepen.

Aan: JADEO France - Vegaoo.nl
45, rue de Santoyon 
38070 St Quentin Fallavier
Frankrijk
klantenservice@vegaoo.nl

Ik / Wij* deel / delen* u hierbij mede, dat ik / wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: (aanlduiding product)* herroept / herroepen*, ontvangen op* (naam consument(en), adres en handteking).

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

 

Meer weten? Kijk ook naar onze FAQ (Veel gestelde vragen) pagina door op deze link te klikken


Sluiten
GENIET VAN
€5* korting
Schrijf u in
voor onze NIEUWSBRIEF
Thuiswinkel Waarborg
Ecommerce Europe Trustmark